26.8.2010

Tunnustus



Täähän kävikin nopeasti, kun sain nyt jo ensimmäisen tunnustukseni! :D Iso kiitos luottamuksesta Ihan höpönä sisustukseen! -blogin Jolindhalle! <3 Lupaan yrittää pitää blogia yllä ja olla tunnustuksen arvoinen! :)

Säännöt: Kun saat tunnustuksen, laita se eteenpäin seitsemälle muulle ja kerro seitsemän asiaa itsestäsi.

Laitoin tämän just eteenpäin Mau!kkaan ruokablogin puolella, joten en sitä nyt enää uudestaan tee. Hyviä blogeja on ihan liikaa! Ja häpeäkseni toisiin kissablogeihin en ole ehtinyt vielä tutustua juuri lainkaan. Jospa kerron kuitenkin uudet 7 faktaa itsestäni, etten ihan täysin tehtävästä luista..? :)

1. Asun Tampereella, Hervannassa. Rakastan tätä paikkaa asua!

2. Haaveissani asun maalla suuressa omakotitalossa, jossa minulla on mooonta kissaa ja niillä pääsy suureen ulkotarhaan. Lisäksi minulla olisi paljon muita eläimiä, oikein kotieläintila -hengessä.

3. Silti todellisuudessa viihdyn paremmin kaupungissa ja pidän kerrostaloasumisesta. Maalla on liian avaraa, autiota ja pelottavaa.

4. Pelkään koiria, vaikka ajoittain haaveilen omastakin :D

5. Arastelen myös mm. rottia ja hiiriä, vaikka rottia haaveilen itsellenikin. Hiiriä meillä on ollut kesästä 2008 asti ja silti aina välillä vieläkin värähdän niiden pikkuisten jalkojen vipellyksen alla :D

6. Lapsena mulla oli myös 2 kania ja teininä toiset 2 kania. Ensimmäiset olivat Miina ja Olli, jälkimmäiset Lumipallo ja Nokipoika eli tuttavallisemmin Pallo ja Pupu :D Kaikki tyttöjä. Sanomattakin selvää, että haaveilen myös omista kaneista säännöllisesti? Kanit ovat hyvin paljon kissojen kaltaisia eläimiä!

7. En juo kahvia, teetä, Vichya enkä alkoholia, joten älkää kutsuko mua kylään, jos tunnette pakottavaa tarvetta juottaa vieraallenne jotakin edellä mainituista ;D Olen muutenkin todella ruokarajoitteinen (nirsoksi en tunnustaudu!), mikä käynee ilmi myös tuolta ruokablogin puolelta :D

2 kommenttia:

  1. Hih, aikamoinen sattuma. :D Mie olen melkeen koko ikäni elänyt Hervannassa, nykyisin asustelen muutaman kilometrin päässä... ;) Haaveilen myöskin maalla asumisesta, kymmenen kissan ja vaikkapa vielä koiran kanssa.

    Myös "juomarajoituksesi" kuulostaa aika tutuilta. :D Teetä suostun juomaan, kahvia ja Vichya en tippaakaan, eikä alkoholikaan oikeen maistu nykyään.

    VastaaPoista
  2. Hauskaa :D Me ollaan asuttu Hervannassa "vasta" 5 vuotta, mutta olo on niin kuin täällä olis ollut aina. Sitä ennen asuin "maalla", missä toki oli omat hyvät puolensa, mutta kyllä sitä nykyään osaa arvostaa, että on ihan kaikki palvelut tuossa aivan vieressä.

    Sun kahvirajoitteisuudestasi mä tuon omani keksinkin ;D Jotenkin mä en vaan ole oppinut juomaan noista mitään ja se tuottaa sitten aina kyläillessä hankaluuksia :/ Mutta kun ei vaan pysty. Toi Vichy on mulle vähän mysteeri, sillä limuja juon kyllä muuten paljon, mutta Vichya tai hiilihapotettuja vesiä muuten ei vaan saa nieltyä ollenkaan.

    VastaaPoista